
Nakon svih tržišnih i potrošačkih istraživanja, potrošenog vremena, procesa, dizajna i implementacije, koliko dugo se vaše pažljivo brendirani sadržaj zadrži u umu potrošača?
Pa, prema istraživanju tvrtke Prezi, za 80% potrošača odgovor je tri dana.
Istraživanje, provedeno u suradnji s renomiranim kongitivnim neuroznanstvenikom dr. Carmen Simonom, pokazalo je da tri glavna razloga zbog kojih potrošači zaboravljaju sadržaj su:
- irelevantnost (nevažnost) (55%)
- nedostatak motivacije za njegovo pamćenje (35,7%)
- previše sadržaja za pamćenje (30%)
Možda je iznenađujuče, samo 18% ispitanika izvijestilo je o smetnjama zbog kojih su zaboravili većinu sadržaja s kojim dolaze u kontakt.
To znaći da će problem biti sam sadržaj.
Video i konverzacija su na vrhu
Prilikom promatranja koja vrsta sadržaja je najviše pamtljiva, istraživanje je pokazalo da:
- sadržaj koji govori publici nešto novo je bio najupamtljiviji (27%)
- 49% je izjavilo da sadržaj koji govori o nečem što se dogodilo im pomaže da ga lakše upamte
- 37% je ocijenilo videozapis kao najupamtljiviji, a slijede članci (28%) i prezentacija licem-u-lice (21%)
U međuvremenu 70% odraslih od 16 do 24 godine navelo je da je razgovor najbolji način da ih uvjerite da kupuju određene robne marke, pod uvjetom da su osjećali da su robne marke u interakciji s njima.
Isto tako 77% ispitanika smatra da bi interaktivni softver za prezentaciju mogao pomoći zadržavanju više informacija.